Regulamin sklepu

REGULAMIN DOKONYWANIA ZAKUPÓW

www.aggraphics.pl

Z chwilą wejścia na stronę Sklepu, Sklep świadczy każdemu użytkownikowi drogą elektroniczną usługę polegającą na umożliwieniu dostępu do treści i zasobów udostępnionych przez Sklep oraz zapoznawania się z nimi, jak również na umożliwieniu korzystania z wyszukiwarek i innych narzędzi ogólnodostępnych w ramach strony internetowej Sklepu.

Właścicielem Sklepu jest Grupa Krakus sp. z o. o., ul. Eustachiewicza 3, 24-100 Puławy, NIP 7162814937, REGON 061650064, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000498140, Sąd Rejonowy w Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wniesiony kapitał zakładowy 5 000 zł,, na potrzeby Regulaminu dalej zwany „Sprzedawcą”.

  • 1 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:

– przesłać wiadomość e-mail na adres – info@aggraphics.pl

– wystosować pismo, na adres Sprzedawcy: ul. Eustachiewicza 3, 24-100 Puławy,

– skorzystać z formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu,

– wysłać wiadomość za pomocą funkcjonalności wysyłania wiadomości bezpośrednich w ramach Portalu.

 

  • 2 DEFINICJE I ZASADY DZIAŁANIA SKLEPU

 Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące znaczenie dla słów:

  1. Produkt – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa,
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
  3. Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  5. Umowa – umowa wykonania Produktu zgodnie z uzgodnieniami z Klientem co do jego ostatecznego wyglądu, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
  6. Regulamin – niniejszy regulamin,
  7. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  8. Sklep internetowy (sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem aggraphics.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
  9. Sklep społecznościowy (portal) – funkcjonalność sprzedażowa dostępna w ramach portalu społecznościowego (Facebook, Instagram), za pośrednictwem której Klient może złożyć Zamówienie.

 

  1. Głównym przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż detaliczna, tj. sprzedaż i wykonywanie indywidualnych projektów, indywidualnie personalizowanych naklejek, oklein dla motocykli oraz innych produktów poligraficznych wykonywanych na specjalne zlecenie Klienta. W tym celu Sklep umożliwia Klientowi składanie Zamówień na oferowane produkty i możliwość uzgadniania ich finalnego wyglądu, poprzez stronę internetową lub Portal.
  2. Korzystanie z tej usługi na stronie internetowej Sklepu możliwe jest bez rejestracji, poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu Sklepu na stronach produktowych, w szczególności, jeśli chodzi o Produkty będące bazami dla modyfikacji wykonywanych na życzenie Klienta. Powyższe możliwe jest także za pomocą funkcjonalności sprzedażowej zawartej w ramach Portalu.
  3. Wykonanie i sprzedaż odbywają się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem jako Sprzedawcą.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu odnoszą się tak do Zamówień składanych przez Sklep jak i do tych składanych za pomocą Portalu.
  5. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep lub Portal jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i go zaakceptować, a w przypadku Portalu dodatkowo z regulaminem korzystania, obowiązującym w jego ramach.
  6. Sklep nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wykorzystanie wytworzonych naklejek i innych Produktów z jego asortymentu przez Klientów, w tym w szczególności, jeśli chodzi o ich błędny montaż lub ich wyprodukowanie w oparciu o błędnie podane przez Klienta parametry.
  • 3 WYMAGANIA TECHNICZNE
    1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
    2. a) podłączenie do Internetu,
    3. b) poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
    4. c) aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
    5. d) włączona obsługa Cookies i Java Script
    6. e) program do odczytu plików formatu PDF,
    7. f) w przypadku korzystania z Portalu dodatkowo konieczne będzie posiadanie w nim aktywnego konta i akceptacja warunków korzystania z niego.

 

  1. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia, w tym w szczególności, jeśli chodzi o kolorystykę wykonanych naklejek.
  2. W przypadku składania Zamówień za pomocą Portalu, konieczne jest także spełnienie wszelkich wymogów przewidzianych w regulaminie danego Portalu, w tym w szczególności konieczności posiadania zarejestrowanego i aktywnego konta w ramach Portalu celem możliwości skorzystania z funkcjonalności zakupu.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. Sklep ma prawo wstrzymać realizację Zamówień co do których poweźmie wątpliwości co do ich zgodnego z prawem charakteru.
  4. W celu wykonania Zamówienia i personalizacji zamawianego Produktu, Klient zobowiązany jest do przesłania wszystkich niezbędnych materiałów graficznych, w tym logotypów i innych. Materiały można przesyłać w następujących formatach: PSD, AI, PDF, CDR, EPS, PNG, PDF lub JPG w rozdzielczości co najmniej 300 dpi. Materiały należy przesyłać na adres email Sklepu podany na początku niniejszego Regulaminu.
  • 4 WIZUALIZACJE I ZAMÓWIENIA
  1. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie i Portalu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Klient, składając Zamówienie na Produkty, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie lub Portalu. Proces zamawiania Produktu opiera się o wybór interesującego Produktu i następcze uzgodnienie detali personalizacji ze Sklepem w oparciu o wzory zaproponowane przez Sklep (z możliwością ich modyfikacji) albo w ten sposób, że Klient prześle gotowe elementy graficzne celem ich odpowiedniego naniesienia na wybrany Produkt lub wydrukowania ich jako naklejki. W celu rozpoczęcia procesu Zamówienia i uzgodnienia Klient wypełnienia formularz znajdujący się w odpowiedniej zakładce na stronie Sklepu. W przypadku składania Zamówienia przez Portal, Klienci przesyłają informacje wymagane przez formularz za pomocą funkcjonalności wiadomości lub za pomocą załączonego przez Sklep w formie linku odpowiedniego formularza. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych.
  3. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.
  4. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta złożone w toku Zamawiania Produktów.
  5. Sklep umożliwia modyfikacje wzorów do spersonalizowania ze swojego asortymentu po uprzednim uzgodnieniu zmian, lecz zastrzega, że wszelkie zmiany mogą wiązać się z dodatkową opłatą. Wysokość opłaty za modyfikację wskazana jest zawsze na stronie Sklepu, a Klient informowany jest o niej przed złożeniem Zamówienia.
  6. Po otrzymaniu od Klienta wszystkich niezbędnych informacji, Sklep przystępuje do przygotowania wizualizacji gotowego Produktu wraz z wyceną całości takiej usługi wg wizualizacji. Okres oczekiwania na wizualizację to maksymalnie 28 (dwadzieścia osiem) dni roboczych. Sklep zastrzega przy tym, że okres oczekiwania na wizualizację może ulec wydłużeniu w zależności od poziomu skomplikowania projektu, lecz nie dłużej niż do łącznie 45 dni roboczych, o czym Klient będzie informowany niezwłocznie.
  7. Sklep zastrzega, że wizualizacje mają jedynie charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się kolorystycznie od produktu końcowego. Różnice wynikać mogą między innymi z ustawień ekranu Klienta oraz zastosowanych materiałów, szczególnie w przypadku wyboru naklejek metalizowanych. Sklep dokłada wszelkich starań by efekt końcowy był możliwie tożsamy do tego jaki prezentowany jest w wizualizacji.
  8. Po otrzymaniu gotowej wizualizacji Klient zobowiązany do dokładnego sprawdzenia otrzymanego projektu, pod kątem zawartych elementów oraz zgodności z ustaleniami poczynionymi ze Sklepem (w szczególności, jeśli chodzi o naniesienie przesłanych logotypów i innych materiałów przesłanych przez Klienta). Realizacja Zamówienia rozpocznie się dopiero po akceptacji projektu przez Klienta w formie odpowiedzi na wiadomość e-mail z wizualizacją.
  9. Klient ma prawo do poprawek projektu w ilości podanej w opisie produktu. W przypadku chęci wykonana większej ilości poprawek niż określona, Klient zobowiązuje się zapłacić 50zł za jedną poprawkę. Przez poprawkę rozumie się jednorazową zmianę w projekcie, np. zmianę numeru, koloru lub ułożenia.Po akceptacji wizualizacji i skierowaniu go realizacji wprowadzanie zmian nie jest możliwe.
  10. W przypadku akceptacji przedstawionego projektu wraz z załączoną wyceną, Klient zobowiązany jest dokonać przelewu wskazanej w wycenie kwoty na rachunek bankowy Sklepu wskazany w ramach wyceny. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu płatności o czym Klient jest informowany w ramach osobnej wiadomości e-mail. W przypadku braku dokonania płatności i jej zaksięgowania w okresie 7 (siedmiu) dni od przesłania Klientowi wizualizacji wraz z wyceną, Zamówienie nie dochodzi do skutku.
  11. Klient zobowiązuje się do opłacenia zamówionego projektu przed jego realizacją. Zamówienia nieopłacone nie będą realizowane.
  12. W przypadku odstąpienia od wykonania Zamówienia Klient może zostać obciążony kwotą manipulacyjną za odstąpienie od zlecenia w wysokości wartości zakupionej usługi. Składając prośbę o przygotowanie wyceny wraz z wizualizacją Klient oświadcza, iż został o poinformowany o powyższym i zgadza się na powyższe.
  13. Sklep może, w drodze wyjątku, zgodzić się na zmianę w wizualizacji po zaksięgowaniu płatności za dodatkową opłatą.
  14. W ramach wizualizacji wraz z wyceną, Klient informowany jest o przewidywanym terminie realizacji.
  15. Zakup przez Portal odbywa się w sposób identyczny jak powyżej, w szczególności, jeśli chodzi o proces uzgadniania detali Zamówienia, uwzględniając przy tym różnice w działaniu funkcjonalności zakupowej w ramach danego Portalu.
  • 5 OKLEINY – MONTAŻ
  1. W przypadku wyboru okleiny na motocykl, Klient ma możliwość zamówienia usługi profesjonalnego oklejenia motocykla przez Sklep. Proces zamówienia okleiny na motocykl przebiega identycznie jak w przypadku innych projektów, w sposób opisany powyżej. Po wykonaniu okleiny zgodnie z wizualizacją i jej opłaceniu, Sklep skontaktuje się z
    Klientem w celu umówienia dogodnego terminu na oklejenie motocykla. Klient zobowiązany jest w takim przypadku do dostarczenia motocykla we wskazane przez Sklep miejsce i do udostępnienia go dla Sklepu na czas wykonania usługi oklejenia. Sklep przy tym nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości oklejenia ze względu na błędne podanie przez Klienta modelu lub wymiarów motocykla, a przez to brak możliwości wykonania oklejenia. W przypadku wyboru innych niż motocykl elementów do oklejenia procedura odbywa się w sposób identyczny jak powyżej.
  2. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy wykonania oklejenia, jeżeli stan dostarczonego produktu uniemożliwia jego bezpieczne wykonanie. W takim przypadku Klient poproszony zostanie o wymianę elementu lub będzie mieć możliwość odstąpienia od wykonania oklejenia i otrzymania zwrotu zapłaconych środków za tę usługę. Niezależnie od wykonania usługi oklejenia, Sklep wyda Klientowi przygotowaną okleinę, w szczególności, jeśli została wykonana na indywidualnie uzgodnione Zamówienie.
  • 6 CENY I FORMY PŁATNOŚCI
  1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu oraz w ramach Portalu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy oraz ewentualnej opłaty związanej z indywidualnym projektem graficznym na podstawie wyceny.
  2. Koszty dostawy dostępne są na stronie Sklepu/Portalu lub uwzględnione w wycenie przesyłanej wraz z wizualizacją projektu, względnie w braku obowiązują te wskazane w § 7 ust. 2 Regulaminu.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Zamówienia:
  4. Przelew tradycyjny,

 

  1. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24 – obsługę płatności prowadzi PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, pod adresem Pastelowa 8 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, posiadającą NIP: 779-236-98-87.

 

  1. Niektóre z powyższych sposobów płatności mogą nie być dostępne na Portalach. Portal poinformuje Użytkownika o tym jakie sposoby płatności są dostępne w jego ramach, przed złożeniem Zamówienia.
  2. Sprzedawca nie realizuje płatności w opcji „za pobraniem”.
  3. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w wycenie przesyłanej wraz z wizualizacją i zaakceptowanym przez Klienta. W przypadku zastosowania gotowych wzorów do spersonalizowania z asortymentu Sklepu przewidywany czas wysyłki Zamówienia może być podawany na Stronie lub w ramach Portalu.
  • § 7 TERMINY I REALIZACJA

 

  1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
  1. Wysyłka Zamówienia podlega stałej opłacie w wysokości podanej na stronie produktu.
  1. Czas realizacji Zamówienia drukowanego wynosi maksymalnie 5 dni po zaksięgowaniu płatności na koncie Sklepu. O powyższym Klient zostanie poinformowany w osobnej wiadomości email. W przypadku Zamówień o wysokim stopniu skomplikowania i dużej ilości zmian, czas wykonania może ulec wydłużeniu. W takim przypadku Klient jest informowany o czasie wykonania w ramach przesłanej mu wyceny wraz z wizualizacją. Na stronie produktowej Sklep podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia. Jest on również podany w odniesieniu do asortymentu Portali.
  1. Sklep zastrzega, że powyższe terminy odnoszą się wyłącznie do czasu realizacji produkcji i wysyłki Zamówienia i nie obejmują czasu dostawy. O dokładnym czasie dostawy, Klient informowany jest przed złożeniem Zamówienia, tak w ramach Sklepu jak i w ramach Portalu.
  2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  • § 8 PROCEDURA REKLAMACJI

 

  1. Sklep jest zobowiązany do wydania Towaru bez wad.

 

  1. W przypadku Umów Sprzedaży zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.
  2. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności odsyłania Towaru do Sklepu. W przypadku konieczności odesłania Towaru do sklepu Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje składającego reklamację o tym w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup Produktu w Sklepie z opisem żądań. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na info@aggraphics.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub za pomocą funkcjonalności Portalu.
  3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep, albo Sklep nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady.
  4. Jeżeli Klientem jest Konsumentem lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  6. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta nie otrzyma stanowiska Sklepu co do reklamacji we wskazanym terminie, przyjmuje się, że Sklep uznał reklamację.
  7. Transport reklamowanych Produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem wskazanej przez Sklep formy wysyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.
  8. Procedura reklamacji jest identyczna tak dla Zamówień składanych za pomocą Sklepu jak i zamówień składanych przez Portal.
  9. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta. W przypadku Klientów zagranicznych powinni oni zorientować się jakie mają sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w swoim kraju, a Sklep w razie konieczności przystąpi do takiej procedury.
  • 9 ODSTĄPIENIE

Sklep prowadzi sprzedaż Produktów personalizowanych. W takim przypadku zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach Konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, ze względu na fakt, że przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  • 10 PRAWA AUTORSKIE
  1. Wszelkie projekty i wizualizacje przygotowane przez Sklep, a także wszelkie wzory znajdujące się w asortymencie Sklepu, są własnością Sklepu i zabronione jest ich jakiekolwiek wykorzystywanie, kopiowanie oraz prezentowanie dla celów handlowych bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Sklepu.
  2. W przypadku przesłania materiałów do Sklepu celem przygotowania wizualizacji i następczego wykonania Zamówienia, Klient oświadcza, że przysługuje mu pełnia autorskich praw majątkowych do przesyłanych materiałów, względnie, że jest upoważniony do posługiwania się nimi, oraz upoważnia Sklep do wykorzystania tych materiałów na potrzeby stworzenia wizualizacji i kolejno realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta.
  3. Logotypy i inne zastrzeżone materiały uzyskane od Klienta zastosowane w wizualizacji, zamieszczone są tam wyłącznie poglądowo w celu ukazania zarysu gotowego Produktu.
  4. Wszystkie logotypy, znaki firmowe i handlowe na stronach Sklepu lub w ramach profilu Sklepu w Portalu, użyte są jedynie w celach informacyjnych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z tym, że Klient posiada pełne prawo do zlecenia wykonania danego znaku firmowego, logotypu, znaku handlowego przedstawionego w opisie
  5. Sklep oświadcza, że nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wady prawne materiałów przesłanych przez Klientów w celu wykonania wizualizacji i następczego wykonania Zamówienia.
  6. W przypadku, jeśli osoba trzecia wystąpi przeciwko Sklepowi z roszczeniami wynikającymi z naruszenia praw autorskich do któregokolwiek z materiałów pozyskanych od Klienta na potrzeby wykonania Zamówienia, Klient zobowiązany jest zwolnić Sklep od obowiązku wypłaty jakichkolwiek świadczeń z tego tytułu. W razie naruszenia przez Klienta tego obowiązku jest on zobowiązany zwrócić Sklepowi wszelkie kwoty wraz z ustawowymi odsetkami wypłacone przez Sklep osobom trzecim w związku z naruszeniem ich praw autorskich do któregokolwiek z materiałów wraz z kosztami uzasadnionej pomocy prawnej na każdym etapie. W przypadku dochodzenia na drodze sądowej przez osoby trzecie roszczeń wynikających z tego tytułu przeciwko Sklepowi, Klient będzie zobowiązany do przystąpienia w procesie po stronie Sklepu i podjęcia wszelkich czynności w celu jego zwolnienia z udziału w sprawie.
  • 11 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu i dostępnej przez odpowiednie odesłanie w Portalu.

  • 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.
  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany. Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów do ochrony, które mogą użytkownikowi przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.